We werken moeiteloos om ervoor te zorgen dat uw bestellingen veilig en snel aankomen. Lokale leveringen worden vervoerd door onze eigen vloot of door externe bezorgbedrijven die de best mogelijke service garanderen.

Bekijk hieronder de verzendkosten:

Verzendtarieven en geschatte bezorging

De verzendkosten voor uw bestelling worden berekend en weergegeven bij het afrekenen.

Voor bestellingen vanuit België ontvang je gratis bezorging bij een bestelling van 100 euro of meer. Voor bestellingen onder dit bedrag worden er verzendkosten in rekening gebracht.

Voor lokale bestellingen ontvang je gratis bezorging bij een bestelling boven de 25 euro. Bij een bestelling onder de 25 euro betaal je €3,62 aan bezorgkosten.


Verwerkingstijd van verzending

De bezorging is beschikbaar in alle regio’s van de Verenigde Staten.

Het duurt meestal 1-2 dagen (ma – za) om uw bestelling te verwerken

1-2 werkdagen (ma – za) om de bestelling bij u aan de deur te bezorgen.

Voor 17:00 uur besteld, vandaag verzonden.
Heb je vrijdag na 17:00 uur besteld? Of besteld op zaterdag? Dan ontvang je jouw pakketje dinsdag thuis.

Verzendingsbevestiging en ordertracking

U kunt de status van uw bestelling op elk moment controleren door contact met ons op te nemen. Voor vragen kunt u ook contact opnemen met ons klantenserviceteam via customerservice@huidharmonie.nl

Eenmaal verzonden, arriveert uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen voor de Verenigde Staten. U ontvangt een e-mailbevestiging zodra uw bestelling is verzonden. Stuur ons gerust een e-mail om de status van uw bestelling te controleren; wij helpen u graag.

Douane, invoerrechten en belastingen

Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele douanerechten en belastingen die op uw bestelling van toepassing zijn. Alle kosten die tijdens of na de verzending worden opgelegd, zijn de verantwoordelijkheid van de klant (tarieven, belastingen, enz.).

 

Schade

Wij zijn niet aansprakelijk voor producten die beschadigd raken of verloren gaan tijdens de verzending. Als u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen, neem dan contact op met de vervoerder om een claim in te dienen. Bewaar alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen voordat u een claim indient.

We zijn ook altijd beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden en naar suggesties te luisteren, en geven graag antwoord op ons leveringsbeleid. Neem gewoon contact met ons op via e-mail: klantenservice@huidharmonie.nl

Kantoorlocatie (geen bezoekadres): De Wetering 65 4906CT Oosterhout